Opona MAXXIS Receptor

SKU: VMA083364
KOD PRODUCENTA: DD188252
EAN: 4717784039817
Brak na stanie
221.08 zł
Kategoria: Opony
Producent: MAXXIS
  • Wymiary: 47 x 235 x 175 mm
  • Waga produktu: 490 g

 

Opona Maxxis Receptor powstała z myślą o gravelach. Ta zwijana konstrukcja wykonana jest w technologii Tubeless Ready i ma dodatkowe zabezpieczenie przez przecięciem. Toczy się gładko, dobrze trzyma się podłoża i zapewnia wygodne prowadzenie jednośladu w różnych warunkach.

Najważniejsze cechy:

Na szutry, asfalt i drogi gruntowe

Opona Maxxis Receptor to konstrukcja typu semi-slick. Nowoczesna mieszanka gumy i dopracowany bieżnik sprawiają, że gładko toczy się po nawierzchni różnego typu. Zda egzamin na szlakach szutrowych, asfaltowych chodnikach, a także drogach gruntowych.

Solida mieszanka gumy

Wysoka odporność na przebicie i uszkodzenie, niskie opory toczenia i znakomita przyczepność do podłoża to efekt zastosowania dwuskładnikowej mieszanki gumy. Twardszy środek zapewnia odporność na ścieranie, a miękkie boki pozwalają zachować stabilność podczas pokonywania zakrętów. Technologia EXO (wzmocnienia na ścianach bocznych) dodatkowo chroni konstrukcję przed przecięciem.

Bieżnik do szybkiej jazdy

W oponie zastosowano niskoprofilowy bieżnik środkowy, który minimalizuje opory toczenia, a przez to pozawala rozwijać imponujące prędkości. Drobne klocki na barkach zapewniają dobrą przyczepność na zakrętach – zarówno na utwardzonych, jak i grząskich szlakach.

Technologie:

Dual Compound

Innowacyjna mieszanka wykorzystująca dwa rodzaje gumy w jednej oponie – twardszej w części centralnej oraz miękkiej po bokach. Takie rozwiązanie zapewnia niewielkie zużycie ogumienia oraz dobrą przyczepność na zakrętach.

EXO

Specjalna warstwa zwiększająca odporność opony na przebicia. To gęsto pleciony a zarazem elastyczny materiał, który umieszcza się na ściankach bocznych ogumienia.

TUBELESS READY

Oznaczenie Tubeless Ready informuje, że opona jest gotowa na konwersję do jazdy bez dętki. Rezygnacja z dętki pozwala ograniczyć masę konstrukcji, zwiększyć jej odporność na uszkodzenie, a także umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w ogumieniu.