Brak produktów w koszyku
Szytka CONTINENTAL Sprinter Gatorskin
Na stanie
451.04 zł
- Wymiary: 56 x 235 x 175 mm
- Waga produktu: 320 g
Nazwa tej szytki w pełni oddaje jej przeznaczenie. Jest to szytka wyścigowa na pętle i kryteria. W pełni niezawodna dzięki nylonowej ochronie. Niska waga i niskie opory toczenia.
Najważniejsze informacje:- Wykonane ręcznie w Niemczech z dumą, tradycją i perfekcją
- Nowatorskie technologie i najnowsze materiały
- Używane przez kolarzy i triathlonistów odnoszących największe sukcesy
- Bezsprzecznie referencyjne oponodętki w kolarstwie
- Prawdziwe rękodzieło stworzone igłą i nicią
- Specjalna opona do wyścigów po pętlach i na kryteria
- Z nylonową ochroną przed przebiciem
- Doskonałe własności toczne
- Elastyczna osnowa i niezwykle przyczepna nawet w szybkich 90-stopniowych zakrętach
- Dzięki małej wadze i niskim oporom, jest to z pewnością najszybsza opona na ostatnich 400m
- SPECYFIKACJA:
- Przeznaczenie - szosa
- Segment - Premium
- GrandTour / Tour
- TPI - 3/180
- PSI - 115-170
- PU - 10
- TECHNOLOGIA:
BlackChili Compound
BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.
Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.
Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.
- Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem
Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran™ ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.
To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran™ ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker:
- Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy
W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.