Polityka zwrotów

Ogólne warunki zwrotu

Ogólne warunki zwrotu produktów sprzedawanych przez VMA+
Zwracane produkty muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane. Należy upewnić się, że produkt nie jest chroniony ustawionymi przez użytkownika hasłami i że usunięto wszelkie zdefiniowane przez użytkownika konta, tak aby produkt nie zawierał żadnych danych osobowych i mógł zostać zwrócony w oryginalnej wersji oprogramowania.

Zwrot jest dokonywany z nienaruszonymi oryginalnymi etykietami, oryginalnym certyfikatem gwarancyjnym (jeśli został wydany przez producenta/dystrybutora) i wszystkimi dokumentami, z którymi produkt został dostarczony.

Produktowi muszą towarzyszyć akcesoria i/lub prezenty, z którymi został dostarczony. Jeśli kupiłeś kilka produktów tego samego rodzaju i chcesz zwrócić je wszystkie, upewnij się, że tylko jeden z nich został odpieczętowany. Zwroty innych produktów będą przyjmowane tylko wtedy, gdy są zapieczętowane.

Produkty, które zostały poddane nieautoryzowanej ingerencji, produkty wykazujące oznaki zużycia lub nadmiernego użytkowania, zadrapania, wgniecenia, wyszczerbienia, uderzenia, wstrząsy mechaniczne lub elektryczne, produkty z brakującymi akcesoriami lub produkty z brakującymi akcesoriami nie będą akceptowane. Zwroty nie będą przyjmowane w przypadku odinstalowania systemów operacyjnych lub innego oprogramowania istniejącego w momencie dostawy, jeśli produkty mają aktywowane licencje OEM. Jeśli w paczce zwrotnej znajdują się produkty, które różnią się od tych w wypełnionym formularzu, po sprawdzeniu paczki przez kuriera, zwrot zostanie odrzucony.

Kategorie produktów ze specjalnymi warunkami zwrotu

  • Moda (odzież, obuwie i inne)
    muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, nienoszone, bez plam i rozdarć.
  • Telefony, tablety lub czytniki e-booków
    można zwrócić tylko wtedy, gdy są zapieczętowane (nieotwarte, nieużywane).
  • Produkty higieny osobistej (w tym kosmetyki lub produkty ciążowe)
    ze względu na ochronę zdrowia klienta, produkty te nie mogą zostać zwrócone, chyba że nie były używane, zapieczętowane lub testowane.
  • Sanitarne materiały eksploatacyjne (maski ochronne, rękawiczki, środki dezynfekujące itp.)
    mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy są zapieczętowane.
  • Drobny sprzęt gospodarstwa domowego
    , jeśli nie został zaplombowany i przetestowany przez klienta, musi zostać zwrócony wyczyszczony i zdezynfekowany, aby zwrot został przyjęty.
  • Duże urządzenia gospodarstwa domowego
    w przypadku zwrotu, produkt musi być wyczyszczony i zdezynfekowany.
  • Żarówki, latarki, przedłużacze, wtyczki, gniazdka, baterie, akumulatory i ładowarki
    można zwrócić tylko wtedy, gdy są zapieczętowane.
  • Słuchawki douszne
    nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
  • muzyka i filmy, artykuły papiernicze i piśmiennicze, licencje na oprogramowanie, gry komputerowe i konsolowe
    można zwrócić tylko zapieczętowane.
  • Zapieczętowane produkty
    niezależnie od kategorii, do której należą, mogą zostać zwrócone zgodnie z warunkami określonymi dla danej kategorii produktu.
  • Karty podarunkowe
    nie mogą zostać zwrócone.

Prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni w przypadku sprzedaży na odległość

Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy, zwrócić Towar lub zrezygnować z Usługi, w zależności od przypadku, w terminie 14 dni kalendarzowych, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż koszty dostawy. Tym samym, zgodnie z GEO nr 34/2014, termin zwrotu Towaru lub rezygnacji z Usługi wynosi 14 dni od:

  • dnia, w którym Kupujący wszedł w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru - w przypadku, gdy Kupujący zamawia kilka produktów w jednym zamówieniu, które mają być dostarczone osobno
  • dnia, w którym Kupujący wszedł w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru lub ostatniej części w przypadku dostawy produktu składającego się z kilku partii lub części

Chcesz zwrócić zakupiony produkt?

Napisz do nas: [email protected]