Opona MAXXIS Forekaster WT
- Wymiary: 61 x 235 x 175 mm
- Waga produktu: 945 g
Maxxis Forekaster M362RU WT to opona MTB o wszechstronnym zastosowaniu. Konstrukcja ma trójskładnikową mieszankę gumy, szlakowy bieżnik oraz wzmocnienia na ściankach bocznych. Wersja z oznaczeniem WT przeznaczona jest do instalacji na szerszych obręczach.
Najważniejsze cechy:Nowa odsłona sprawdzonej konstrukcji
Pierwsza wersja opony MaxxisForekaster powstała z myślą o mocowaniu w przednim kole wyścigowych rowerów XC i sprawdzała się przede wszystkim na mokrych szlakach. Nowa wersja tego modelu jest bardziej uniwersalna - można ją instalować z przodu lub z tyłu jednośladu, do tego dobrze radzi sobie zarówno na mokrym, jak i suchym podłożu. Ta zwijana konstrukcja umożliwia montaż w systemie Tubeless Ready.
Nowoczesna mieszanka gumy
Trzyskładnikowa mieszanka gumy 3C Maxx Terra zapewnia niskie opory toczenia, a do tego jest odporna na ścieranie. Wewnętrzną warstwę wykonano z twardej gumy, w części centralnej zlokalizowano materiał o średniej twardości, a miękka mieszanka na barkach pozwala zachować dobrą przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Zastosowanie technologii EXO (wzmocnienia na ściankach bocznych) zapewnia dodatkową ochronę opony przed przecięciem.
Bieżnik na trudny teren
Opona sprawdzi się przede wszystkim na wymagających szlakach XC oraz Trail. Świetne właściwości terenowe tego modelu są efektem zastosowania dopracowanego bieżnika z szeroko rozstawionymi klockami w części środkowej i na bokach. Dzięki nim ogumienie sprawnie radzi sobie na błotnistych, kamienistych i ubitych traktach.
Technologie:3C Maxx Terra
Specjalna mieszanka gumy stosowana przez markę Maxxis w oponach górskich, która zapewnia dobrą przyczepność i niskie opory toczenia. To kompozycja 3-składnikowa z twardą warstwą wewnętrzną, średnią w części centralnej i miękką po bokach.
EXO
Specjalna warstwa zwiększająca odporność opony na przebicia. To gęsto pleciony a zarazem elastyczny materiał, który umieszcza się na ściankach bocznych ogumienia.
Tubeless Ready
Oznaczenie Tubeless Ready informuje, że opona jest gotowa na konwersję do jazdy bez dętki. Rezygnacja z dętki pozwala ograniczyć masę konstrukcji, zwiększyć jej odporność na uszkodzenie, a także umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w ogumieniu.