Opona WTB Verdict LHG
- Wymiary: 64 x 235 x 175 mm
- Waga produktu: 1110 g
Opona WTB Verdict LHG gwarantuje wszystko, czego potrzebujesz w terenie. Stanowi solidne wsparcie, kiedy pokonujesz luźną nawierzchnię pełną błota, kamieni i przeszkód. To idealne wyposażenie roweru gravelowego oraz enduro.
Najważniejsze cechy:Mocny i agresywny bieżnik
Projekt bieżnika jest mocno zarysowany. Klocki są dosyć wysokie, dlatego pokonują kamienisty i nierówny teren bez większych kłopotów. Mogą pochwalić się też solidną wydajnością w trakcie pokonywania zakrętów. Stanowią doskonałe wsparcie w razie awaryjnego hamowania, nagłego przyspieszania oraz przejazdu przez przeszkody. To za sprawą nacięć w klockach, które tworzą swojego rodzaju otwarty kanał między strefami ogumienia oraz specjalnych wypustek.
Długa żywotność bieżnika
Mieszanka gumy jest przygotowana do pracy w trudnych warunkach. Głębokość nacięć jest dopasowana w taki sposób, aby nie tylko świetnie radzić sobie podczas pokonywania korzeni i skał, ale także odprowadzać wilgoć oraz błoto. Opona WTB Verdict LHG wyróżnia się długotrwałą żywotnością, nawet jeśli korzystasz z niej w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. Przystosowana jest do pracy na nawierzchni suchej i mokrej. Dobrze radzi sobie również na ubitej piaszczystej ścieżce oraz gliniastych odcinkach.
Technologie:TRITEC
Połączenie trzech mieszanek gum, które w efekcie doskonale sprawdza się w trudnym terenie i dobrze współpracuje z różnymi wzorami bieżnika. Po zewnętrznej stronie WBC zdecydowało się zaprojektować miękkie ogumienie, które pełni funkcję idealnej przyczepności do podłoża. Z kolei po środku znajduje się mieszanka o średniej twardości gwarantująca trwałość i wydajność w trakcie toczenia.
Tubeless Compatible System
Technologia, która gwarantuje dostosowanie do bezdętkowego systemu WTB. Jednocześnie ogumienie zachowuje odporność na przebicia i przyczepność w każdych warunkach.
Light High Grip
Mieszanka gumy, która odpowiada za wydajną pracę podczas pokonywania nierówności.
SG2
Specjalnie opracowana technologia ochrony przed przebiciem. Polega na zastosowaniu nylonowej warstwy chroniącej wrażliwe części ogumienia, jednocześnie zmniejszając ilość gumy do wypełnienia szczelin między włóknami. SG2 nie wpływa na większą masę opon, za to poprawia elastyczność, stabilność i wydajność jazdy.