Shimano Zestaw Hamulca Tarczowego Tył Shimano SLX BR-M7100 1700mm J-Kit uniwersalny
- Wymiary: 190 x 230 x 210 mm
- Waga produktu: 299 g
Przeznaczony dla kolarzy MTB XC, z powodzeniem znajdzie zastosowanie również w rowerach Trail
W skład zestawu wchodzi 2-tłoczkowy zacisk BR-M7100 oraz dźwignia BL-M7100.
Ergonomiczny kształt dźwigni z prowadzeniem przewodu olejowego wzdłuż pancerza przerzutki pozwala na lepsze rozmieszczenie elementów na kierownicy.
Dźwignia prawa 2-palcowa, wykonana z trwałych materiałów, z możliwością regulacji położenia bez użycia narzędzi (Reach Adjust).
Mechanizm Servo Wave wspomagający siłę hamowania.
Szybsza reakcja hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu to płynne hamowanie, które pozwala zwiększyć koncentracje i radość z jazdy.
Wyprowadzone gniazdo odpowietrzające zmniejszyło wysokość zbiorniczka.
Łatwe odpowietrzanie przy pomocy lejka.
System montażu manetek I-spec EV to większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu.
Otwarta obejma na zawiasie, umożliwia montaż bez ściągania chwytów.
Zacisk w standardzie Post (Manitou). Mocowanie wg standardu międzynarodowego (IS) możliwe z adapterem.
Tłoczki w zacisku pracują przeciwlegle minimalizując wibracje i zwiększając siłę oraz kontrolę hamowania.
Zastosowano okładziny żywiczne G03S.
W zestawie użyty przewód SM-BH90 1700 mm J-Kit do samodzielnego połączenia (hamulec wstępnie zalany)
Zacisk o zwiększonej sztywności przystosowany do pracy z okładzinami wykonanymi w technologi Shimano ICE Technologies.
W opakowaniu znajduje się również:
dystanser do klocków
2 śruby do zacisku wraz z zabezpieczeniem
wkład do przewodu
osłona przewodu hamulcowego na dźwignie
Producent: Shimano
Grupa: SLX M7100
Typ: hydrauliczny
Materiał: korpus i dźwignia aluminium
Zastosowanie: tył
Kolor: czarno-granatowy
Waga zestawu: ~ 291 g
Servo Wave Action:
Technologia umożliwiająca zwiększenie kontroli i siły hamowania.
Dźwignia z mechanizmem Servo Wave wytwarza o 20% większą moc niż tradycyjna dźwignia,
a dodatkowo zmniejsza czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.
Większy zakres regulacji dźwigni I-SPEC EV pozwala na optymalne dostosowanie położenia do rozmaitych stylów jazdy (ENDURO/XC itp.),
preferencji i budowy ciała (dopasowania do dłoni i ramion).
Dźwignia hamulca I-SPEC EV została usztywniona przez przesunięcie obejmy do wewnątrz – w ten sposób powstał dodatkowy punkt styku między kierownicą a dźwignią.
To dodatkowe usztywnienie znacząco poprawia kontrolę nad rowerem i precyzję hamowania bez zajmowania przestrzeni między obejmą,
a punktem mocowania na inne akcesoria montowane na kierownicy.