Amortyzator rowerowy SR SUNTOUR Durolux R2C2
- Wymiary: 200 x 600 x 300 mm
- Waga produktu: 2500 g
Amortyzator rowerowy SR SunTour Durolux R2C2 z możliwością zmiany skoku to produkt dedykowany rowerzystom pokonującym najtrudniejsze trasy enduro. Poszukujących największej wszechstronności i swobody, chcących szybko dostosowywać sprzęt do konkretnych sytuacji oraz potrzeb. Seria Durolux, wywodząca się z ekstremalnego kolarstwa grawitacyjnego (freeride), ewoluowała w sprzęt najwyższej jakości, o doskonałych parametrach technicznych i bezawaryjnej konstrukcji. Ze śmiałością można powiedzieć, że jest to produkt gotowy powalczyć o miano ulubionego sprzętu rowerowego.
Najważniejsze cechy:Sprawdzone materiały
Tajwański producent wykorzystał długoletnie doświadczenie i do produkcji Durolux R2C2 zastosował najlepsze materiały, łączące odporność na zużycie i sztywność, z lekkością i komfortem pracy. Mamy tutaj magnez w dolnych goleniach, połączony z anodowanym na czarno aluminium w goleniach górnych. Za połączenie z piastą odpowiada sztywna oś z tytanu w standardzie Quick Release, a przed błotem będzie chronić dedykowany błotnik.
Najbardziej zaawansowany tłumik i regulacja skoku
Wewnątrz amortyzatora jest jeszcze ciekawiej. Sprężyna powietrzna z regulacją wstępnego naprężenia jest zestawiona z tłumikiem olejowym R2C2 uzbrojonym w technologię PCS. Ten zaawansowany komponent umożliwia dostosowywanie czterech najważniejszych parametrów pracy. Szybką i wolną kompresję, odpowiedzialne za ugięcie, a także szybkie i wolne tłumienie powrotu, czyli charakterystykę odbicia.
Ten zaawansowany tłumik pozwoli dostosować każdy parametr swojej pracy, zgodnie z preferencjami. Niezależnie od tego, czy zależy nam na szybkiej responsywności na dynamicznych, kamienistych odcinkach, czy może na zdecydowanym, ale kontrolowanym przyjęciu lądowania po skoku na największym dropie w bike parku. Jakby tego było mało, dzięki dedykowanym tokenom w opisywanej serii jest możliwość zmiany skoku amortyzatora. Produkt kompletny.
Technologie:Lightweight Crown Technology
Technologia kutej drążonej korony dla maksymalizacji sztywności i obniżenia wagi (w wersji aluminiowej o 35 gram, a w wersji z włókna węglowego aż o 155 gram w stosunku do klasycznej, odlewanej wersji).
PCS System
System kompensacji przepływu oleju i powietrza w komorach tłumiących, tak, aby dociskany tłok oddzielnie wywierał nacisk na olej w komorze dolnej i górnej. Dzięki temu nie tworzą się pęcherzyki powietrza, a tłumienie pozostaje wydajne i pod kontrolą w każdym zakresie skoku amortyzatora. A wszystko przy zachowaniu prostoty budowy i łatwości w serwisowaniu.
Q-LOC System
Opatentowany system Quick Release do sztywnych osi przelotowych. Demontaż osi następuje poprzez wciśnięcie i lekkie przekręcenie nakrętki zabezpieczającej, która zwalnia blokadę zatrzaskowego ekspandera. Szybko i prosto.