Amortyzator rowerowy SR SUNTOUR Durolux R2C2
- Wymiary: 200 x 600 x 300 mm
- Waga produktu: 2120 g
Amortyzator rowerowy SR SunTour Durolux R2C2 to widelec pierwotnie projektowany z myślą o najbardziej szalonej odmianie kolarstwa grawitacyjnego, jakim jest freeride, a w najnowszej odsłonie dedykowany do enduro czy agresywniejszego all mountain. Ekstremalne dziedzictwo zapewnia bezawaryjny i solidny sprzęt, który poradzi sobie na każdej trasie, zapewniając komfort znany z najlepszych komponentów. A to wszystko dzięki długoletniemu doświadczeniu marki w produkcji rowerowej amortyzacji.
Najważniejsze cechy:Najlepsze materiały i wykonanie
Tajwański producent z pewnością zna się na rzeczy. Wystarczy spojrzeć na kultową konstrukcję Duroluxa i już wiadomo, że jest to sprzęt dla najlepszych. Kuta aluminiowa korona w technologii Hollow, sztywna oś z tytanu oraz rura sterowa z aluminium AL7000, pozytywnie wpływają na sztywność i masę produktu. Kolejne spojrzenie tylko utwierdza w przekonaniu o wysokiej jakości. Golenie to sprawdzone połączenie magnezu w dolnych, z aluminium AL7050 z charakterystycznym dla SR SunTour anodowaniem na czarno w górnych. Dopełnieniem jest dedykowany błotnik o zintegrowanej konstrukcji i designie.
Zaawansowana regulacja
Jednak to co najważniejsze, w tego typu produktach, znajduje się wewnątrz. A tutaj dzieje się sporo. Powietrzno-olejowy amortyzator wyposażony jest w najnowszej generacji sprężynę powietrzną uzbrojoną w system dwóch komór powietrznych (tzw. Equalizer Air System).
Do całości dodano zaawansowany tłumik olejowy R2C2 z technologią PCS, który skrywa szereg regulacji gotowych zadowolić najbardziej wymagających rowerzystów. Z jednej strony podwójna regulacja szybkiego i wolnego tłumienia kompresji, ustawiana pokrętłami w górnej goleni. Z drugiej strony podwójna regulacja tłumienia powrotu – również szybkiego i wolnego, ustawiana pokrętłami, ale u dołu goleni. To najbardziej zaawansowane rozwiązanie oferowane przez SR SunTour, pozwala dostosować każdy parametr pracy amortyzatora tak, aby działanie było zawsze zgodne z oczekiwaniami, niezależnie od napotkanych na trasie przeszkód.
Technologie:EQ Equalizer System
System podwójnej komory powietrznej, automatycznie równoważący działanie komory negatywnej, dostosowując krzywą pracy sprężyny do wstępnego ugięcia (SAG), tak aby zawsze zachować najwyższy poziom czułości, progresję znaną z klasycznych sprężyn i optymalizację ugięcia tłumika.
Lightweight Crown Technology
Technologia kutej drążonej korony dla maksymalizacji sztywności i obniżenia wagi (w wersji aluminiowej o 35 gram, a w wersji z włókna węglowego aż o 155 gram w stosunku do klasycznej, odlewanej wersji).
PCS System
System kompensacji przepływu oleju i powietrza w komorach tłumiących, tak, aby dociskany tłok oddzielnie wywierał nacisk na olej w komorze dolnej i górnej. Dzięki temu nie tworzą się pęcherzyki powietrza, a tłumienie pozostaje wydajne i pod kontrolą w każdym zakresie skoku amortyzatora. A wszystko przy zachowaniu prostoty budowy i łatwości w serwisowaniu.
Q-LOC System
Opatentowany system Quick Release do sztywnych osi przelotowych. Demontaż osi następuje poprzez wciśnięcie i lekkie przekręcenie nakrętki zabezpieczającej, która zwalnia blokadę zatrzaskowego ekspandera. Szybko i prosto.