Klamkomanetka mechaniczna SHIMANO Ultegra Di2 ST-R8050
- Wymiary: 170 x 220 x 80 mm
- Waga produktu: 295 g
Szosowa klamkomanetka ST-R8050 z grupy Shimano Ultegra zaprojektowana została do użytku z napędem 2x11 oraz hamulcami szczękowymi. Wyposażona jest w elektroniczny system zmiany biegów Di2. Unowocześniona konstrukcja z lepiej wyczuwalnym kliknięciem ułatwia szybkie i precyzyjne zmienianie biegów. Programowalny przełącznik zdalny z górnym przyciskiem umożliwia obsługę np. komputera rowerowego.
Najważniejsze informacje:- Przeznaczona do hamulców szczękowych
- Współpracuje z napędem 2x11
- Dźwignia Dual Control
- Regulacja zasięgu
- Płynna i precyzyjna zmiana biegów
- Technologia SLR-EV
- Programowalny zdalny przełącznik
- Możliwość włączenia/wyłączenia opcji multi-shift dla każdego przełącznika
- Gniazdo E-Tube: 2 szt
- Gniazdo do zdalnego przełącznika sprinterskiego: 1 szt
- Średnica mocowania 23,8-24,2 mm
- Masa: 147,5 g
- Pasuje do hamulców:
BR-R9100
BR-R9110
BR-9000
BR-9010
BR-7900
BR-R8000
BR-R8010
BR-6800
BR-6810
BR-6700
BR-R7000
BR-R7010
BR-5800
BR-5810
BR-5710
BR-5700
BR-4700
BR-4600
BR-R3000
BR-3500
BR-R561
BR-R2000
Platforma E-Tube odpowiada za zgodność z elektronicznym systemem Di2. Podłączenie typu Plug & Play umożliwia korzystanie ze sprzętu od razu. Wszystkie konstrukcje wykonane w tej technologii są odporne na rdze i działanie skrajnych temperatur. Dzięki E-Tube można szybko zaktualizować oprogramowanie układowe za pomocą smartfona, tabletu lub komputera, jest to możliwe zarówno poprzez kabel, jak i Bluetooth.
Technologia SLR-EV znacznie zwiększa siłę i kontrolę hamowania. Konstrukcja zacisku zawiera podwójny, symetryczny przegub. Krótkie ramię z dwoma łożyskami i rolką zwiększa przełożenie dźwigni oraz zmniejsza tarcie w miejscu sworznia, co poprawia modulację.
SEIS to elektroniczny system indeksacji i zmiany biegów oparty na przyciskach, co nie wymaga użycia siły. Technologia ogranicza wpływ negatywnych czynników, takich jak zanieczyszczone pancerze i wyciągające się linki. To wszystko poprawia jakość działania napędu i znacznie zwiększa skuteczność zmiany przełożeń. SEIS był wzorowany na sprawdzonym, mechanicznym systemie SIS, a przyciski działają podobnie do dźwigni Dual Control.