Szytka CONTINENTAL Competition

SKU: VMA083415
KOD PRODUCENTA: DD85676
EAN: 4019238334760
Brak na stanie
795.99 zł
Kategoria: Opony
Producent: CONTINENTAL
  • Wymiary: 56 x 235 x 175 mm
  • Waga produktu: 260 g

 

Szytka COMPETITION jest wykonana ręcznie. Nieodzowna w profesjonalnym peletonie, ale i wśród amotorów kolarstwa szosowego. Wyposażona w technologie, które stanowią o jej najwyższej odporności na przebicia

Najważniejsze informacje:
  • Wykonane ręcznie w Niemczech z dumą, tradycją i perfekcją
  • Nowatorskie technologie i najnowsze materiały
  • Uhonorowane niezliczonymi zwycięstwami w najtrudniejszych i najbardziej poważanych wyścigach na świecie
    np. używał ich Cadel Evans podczas Tour de France w 2011 r.
  • Używane przez kolarzy i triathlonistów odnoszących największe sukcesy
  • Bezsprzecznie referencyjne oponodętki w kolarstwie
  • Prawdziwe rękodzieło stworzone igłą i nicią
  • Najsolidniejsza oponodętka w profesjonalnym peletonie
  • Wielokrotnie sprawdziła się na scenie światowej
  • Pierwsza szytka wyposażona w BlackChili Compound i Vectran Breaker

    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - szosowa
    • Segment - Premium
    • GrandTour / Tour / Race
    • TPI - 3/180
    • PSI - 19mm - 145-170 / 22-25mm - 115-170
    • PU - 10

      TECHNOLOGIA:
      BlackChili Compound
      BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.

      Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

      Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

      Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem
      Vectran to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.

      To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker:

    Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy
    W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.