Opona WTB Trail Boss TFR
- Wymiary: 66 x 235 x 175 mm
- Waga produktu: 1160 g
Im częściej wyjeżdżasz w błotnisty i kamienisty teren, tym większego wsparcia na trasie potrzebujesz. W rowerze enduro czy też trailowym świetnie sprawdzi się opona WTB Trail Boss TFR gotowa na stawiane jej wyzwania. Ma charakterystyczny agresywny bieżnik i wysoko osadzone klocki. To dobry wybór, jeśli chcesz zainwestować w swój jednoślad oraz wydajną jazdę.
Najważniejsze cechy:Stworzona do pracy w trudnych warunkach
Pierwsze, co rzuca się w oczy w oponie Trail Boss TFR od WTB to agresywny bieżnik. Przestrzeń pomiędzy wysokimi klockami jest otwarta, co pozwala na swobodny przepływ wody i błota. Takie rozwiązanie doskonale też zdaje egzamin na suchej i piaszczystej nawierzchni.
Wsparcie przy przeszkodach i zakrętach
Opona WTB Trail Boss TFR wykonana jest z nowoczesnej mieszanki gum i wysoko osadzonych klocków z charakterystycznymi nacięciami. Takie połączenie gwarantuje odporność na zginanie oraz pełne wsparcie podczas pokonywanych zakrętów. Bieżnik nie ma sobie równych w trakcie awaryjnego hamowania oraz przejazdu przez przeszkody. Korzenie i skały nie będą mu straszne. Masywne klocki są przystosowane do pracy na nawierzchni suchej oraz mokrej.
Technologie:TRITEC
Połączenie trzech mieszanek gum, które w efekcie doskonale sprawdza się w trudnym terenie i dobrze współpracuje z różnymi wzorami bieżnika. Po zewnętrznej stronie WBC zdecydowało się zaprojektować miękkie ogumienie, które pełni funkcję idealnej przyczepności do podłoża. Z kolei po środku znajduje się mieszanka o średniej twardości gwarantująca trwałość i wydajność w trakcie toczenia.
Tubeless Compatible System
Technologia, która gwarantuje dostosowanie do bezdętkowego systemu WTB. Jednocześnie ogumienie zachowuje odporność na przebicia i przyczepność w każdych warunkach.
Light High Grip
Mieszanka gumy, która odpowiada za wydajną pracę podczas pokonywania nierówności.
SG2
Specjalnie opracowana technologia ochrony przed przebiciem. Polega na zastosowaniu nylonowej warstwy chroniącej wrażliwe części ogumienia, jednocześnie zmniejszając ilość gumy do wypełnienia szczelin między włóknami. SG2 nie wpływa na większą masę opon, za to poprawia elastyczność, stabilność i wydajność jazdy.