



Opona MAXXIS Rekon Race WT
- Wymiary: 61 x 235 x 175 mm
- Waga produktu: 818 g
Maxxis Rekon Race WT to wytrzymała opona typu semi-slick, która znakomicie sprawdzi się w sportowej rywalizacji XC. Ta zwijana konstrukcja wykazuje znakomitą przyczepność od podłoża, niskie opory toczenia i wysoką odporność na uszkodzenia. Wersja WT oznacza, że komponent przeznaczony jest do kół z szerszą obręczą (25-30 mm).
Najważniejsze cechy:Do wyścigów Cross Country
Opona została zaprojektowana z myślą o startach w zawodach – to wyścigowa wersja znanego modelu Maaxis Rekon, która od pierwowzoru różni się mniej agresywnym układem bieżnika. Konstrukcja potwierdziła swoje świetne właściwości użytkowe w wyścigach Pucharu Świata.
Dobra przyczepność, niskie opory toczenia
Konstrukcja znakomicie trzyma się podłoża, nie traci przyczepności na zakrętach oraz toczy się gładko. Te efekt zastosowania dopracowanego bieżnika oraz innowacyjnej mieszanki gumy Dual Compound, która wykorzystuje dwa rodzaje mieszanki – twardszej w części centralnej oraz miękkiej po bokach.
Ochrona przez przebiciem
Opona cechuje się wysoką wytrzymałością na uszkodzenia i przebicie dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii EXO. System wykorzystuje gęstą, a zarazem elastyczną tkaninę ulokowaną na ścianach bocznych. Sprawdzi się przede wszystkim na kamienistych szlakach, gdzie ryzyko przecięcia opony jest wyższe.
Na tył i nie tylko
Producent zaleca mocowanie konstrukcji w tylnym kole w połączeniu z przednią oponą wyposażoną w bardziej agresywny bieżnik. Sprawdzi się także jako opona przednia w wyścigach na krótkich odcinkach.
Technologie:Dual Compound
Innowacyjna mieszanka wykorzystująca dwa rodzaje gumy w jednej oponie – twardszej w części centralnej oraz miękkiej po bokach. Takie rozwiązanie zapewnia niewielkie zużycie ogumienia oraz dobrą przyczepność na zakrętach.
EXO
Specjalna warstwa zwiększająca odporność opony na przebicia. To gęsto pleciony a zarazem elastyczny materiał, który umieszcza się na ściankach bocznych ogumienia.
Tubeless Ready
Oznaczenie Tubeless Ready informuje, że opona jest gotowa na konwersję do jazdy bez dętki. Rezygnacja z dętki pozwala ograniczyć masę konstrukcji, zwiększyć jej odporność na uszkodzenie, a także umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w ogumieniu.