Opona MAXXIS Forekaster M362RU

SKU: VMA083301
KOD PRODUCENTA: DD188374
EAN: 4717784041766
Brak na stanie
336.06 zł
Kategoria: Opony
Producent: MAXXIS
  • Wymiary: 66 x 235 x 175 mm
  • Waga produktu: 1040 g

 

Maxxis Forekaster M362RU to opona szlakowa zaprojektowana specjalnie z myślą o nowoczesnych jednośladach górskich z krótkim skokiem (tzw. segment downcountry). Konstrukcja toczy się szybko i gładko, a do tego zapewnia dobrą przyczepność do podłoża w różnych warunkach. Jej zastosowanie to przede wszystkim XC oraz Trail.

Najważniejsze cechy:

Nowe wcielenie sprawdzonej konstrukcji

Pierwsza wersja Maxxis Forekaster została opracowana jako opona przednia do wyścigów XC w mokrych warunkach. Wariant Forekaster M362RU ma bardziej wszechstronne zastosowanie - opona sprawdzi się w suchych i mokrych warunkach oraz może być instalowana z przodu i z tyłu jednośladu. Konstrukcja jest zwijana i przystosowana do montażu w systemie Tubeless Ready.

Innowacyjna mieszanka

Opona powstała z wykorzystaniem innowacyjnej mieszanki 3C Maxx Terra. Zastosowanie trzech rodzajów gumy (każdy o innej twardości) zapewnia wysoką trwałość i odporność na ścieranie, niskie opory toczenia oraz dobrą przyczepność na zakrętach. Za ochronę konstrukcji przed uszkodzeniem odpowiada system EXO – wzmocnienie z gęstego i elastycznego materiału na ściankach bocznych.

Terenowy bieżnik

Konstrukcja ma bieżnik opracowany pod kątem wymagających szlaków. Szeroko rozstawione klocki w części centralnej oraz po bokach pozwalają zachować przyczepność i kontrolę nad trakcją na podłożu różnego typu: kamienistych ścieżkach, usianych korzeniami szlakach, a także na liściach i w błocie.

Technologie:

3C Maxx Terra

Specjalna mieszanka gumy stosowana przez markę Maxxis w oponach górskich, która zapewnia dobrą przyczepność i niskie opory toczenia. To kompozycja 3-składnikowa z twardą warstwą wewnętrzną, średnią w części centralnej i miękką po bokach.

EXO

Specjalna warstwa zwiększająca odporność opony na przebicia. To gęsto pleciony a zarazem elastyczny materiał, który umieszcza się na ściankach bocznych ogumienia.

Tubeless Ready

Oznaczenie Tubeless Ready informuje, że opona jest gotowa na konwersję do jazdy bez dętki. Rezygnacja z dętki pozwala ograniczyć masę konstrukcji, zwiększyć jej odporność na uszkodzenie, a także umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w ogumieniu.