Opona MAXXIS Forekaster M362RU
- Wymiary: 66 x 235 x 175 mm
- Waga produktu: 1040 g
Maxxis Forekaster M362RU to opona szlakowa zaprojektowana specjalnie z myślą o nowoczesnych jednośladach górskich z krótkim skokiem (tzw. segment downcountry). Konstrukcja toczy się szybko i gładko, a do tego zapewnia dobrą przyczepność do podłoża w różnych warunkach. Jej zastosowanie to przede wszystkim XC oraz Trail.
Najważniejsze cechy:Nowe wcielenie sprawdzonej konstrukcji
Pierwsza wersja Maxxis Forekaster została opracowana jako opona przednia do wyścigów XC w mokrych warunkach. Wariant Forekaster M362RU ma bardziej wszechstronne zastosowanie - opona sprawdzi się w suchych i mokrych warunkach oraz może być instalowana z przodu i z tyłu jednośladu. Konstrukcja jest zwijana i przystosowana do montażu w systemie Tubeless Ready.
Innowacyjna mieszanka
Opona powstała z wykorzystaniem innowacyjnej mieszanki 3C Maxx Terra. Zastosowanie trzech rodzajów gumy (każdy o innej twardości) zapewnia wysoką trwałość i odporność na ścieranie, niskie opory toczenia oraz dobrą przyczepność na zakrętach. Za ochronę konstrukcji przed uszkodzeniem odpowiada system EXO – wzmocnienie z gęstego i elastycznego materiału na ściankach bocznych.
Terenowy bieżnik
Konstrukcja ma bieżnik opracowany pod kątem wymagających szlaków. Szeroko rozstawione klocki w części centralnej oraz po bokach pozwalają zachować przyczepność i kontrolę nad trakcją na podłożu różnego typu: kamienistych ścieżkach, usianych korzeniami szlakach, a także na liściach i w błocie.
Technologie:3C Maxx Terra
Specjalna mieszanka gumy stosowana przez markę Maxxis w oponach górskich, która zapewnia dobrą przyczepność i niskie opory toczenia. To kompozycja 3-składnikowa z twardą warstwą wewnętrzną, średnią w części centralnej i miękką po bokach.
EXO
Specjalna warstwa zwiększająca odporność opony na przebicia. To gęsto pleciony a zarazem elastyczny materiał, który umieszcza się na ściankach bocznych ogumienia.
Tubeless Ready
Oznaczenie Tubeless Ready informuje, że opona jest gotowa na konwersję do jazdy bez dętki. Rezygnacja z dętki pozwala ograniczyć masę konstrukcji, zwiększyć jej odporność na uszkodzenie, a także umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w ogumieniu.