Amortyzator rowerowy ROCK SHOX SID Ultimate Race Day
- Wymiary: 200 x 600 x 300 mm
- Waga produktu: 1540 g
Amortyzator rowerowy z błotnikiem Rock Shox SID Ultimate Race Day to najwyższej klasy komponent do rowerów XC, zaprojektowany dla zwycięzców, którzy jeżdżą szybko, nie rezygnując z dobrej zabawy. Co to oznacza? Cross-country z roku na rok coraz bardziej wchodzi w terytorium zarezerwowane dla rowerów typy Trail. Zawody są bardziej skoczne, trasy wymagają jeszcze więcej techniki, a rowery coraz nowocześniejszej geometrii, większej wytrzymałości, przy zachowaniu niskiej masy. Nowa generacja SID o skoku 120 mm idealnie wpisuje się w te wymagania.
Amerykański producent przemyślał każdy szczegół tej rowerowej biżuterii. Połączone obrabianą mechanicznie anodowaną koroną, sztywne golenie o średnicy 35 mm, z jednej strony skrywają najlepszy i najlżejszy tłumik olejowy Charger Race Day z solidną blokadą skoku. Z drugiej strony niezawodną sprężynę powietrzną DebonAir. Takie połączenie daje idealne wyważenie, aby zaspokoić oczekiwania zawodników XC, na podjazdach zwiększa przenoszenie mocy, na zjazdach generuje prędkość, pochłaniając napotkane nierówności, a na prostych odcinkach wspomaga zwycięskie sprinty. Fabrycznie dostrojona kompresja zapewnia najwyższy poziom wydajności, precyzji i kontroli.
Jednak to nie koniec. Na ideał składają się też inne rzeczy. Nowe uszczelki goleni uznanego producenta SKF, mają bardzo niski współczynnik tarcia, zapewniając długotrwałe działanie widelca.
Płyn tłumiący Maxima Plush również zmniejsza tarcie i dodatkowo wycisza dźwięk tłumika. Natomiast zwieńczeniem jest fabryczny krótki błotnik dodający zadziorności, z praktycznym zastosowaniem przy niekorzystnych warunkach pogodowych.
Najważniejsze informacje:
- Seria: SID Ultimate
- Zastosowanie: XC, Race, Down-Country
- E-Bike Ready: tak
- Rozmiar koła: 29”
- Materiał: aluminium, magnez
- Rura sterowa: Tapered (1 1/8" do 1,5")
- Skok: 120 mm
- Średnica górnych goleni: 35 mm
- Max szerokość opony: 66 mm
- Rodzaj osi: Maxle Stealth, Thru Axle (15x110 mm, Boost)
- Sprężyna powietrzna: DebonAir
- Tłumienie olejowe: Charger Race Day
- Offset: 44 mm
- Mocowanie hamulca: Post Mount (PM 180 mm)
- Max zalecany rozmiar tarczy hamulcowej: 220 mm
- Błotnik: 2-punktowe mocowanie
- Kompatybilność z TwisLock i OneLock: tak
- Masa: ok. 1 537 g