

Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR AXS
- Wymiary: 140 x 170 x 90 mm
- Waga produktu: 314 g
Przerzutka tylna Sram Apex XPLR o świetnym stosunku jakości do ceny, przeznaczona przede wszystkim do rowerów przełajowych oraz graveli. Ten model zmienia biegi błyskawicznie, a wyróżnia go bardzo przystępna cena. Napęd 1x12 to prostota obsługi i niezawodność – gdy raz spróbujesz, nie zechcesz wracać do przedniej przerzutki.
Świetnie sprawdza się na wybojachTo sztywna i prosta w budowie przerzutka. Obsługuje szeroki zakres biegów i poradzi sobie nawet na gęstych korzeniach i kamieniach, gdzie typowe szosowe modele straciłyby na szybkości oraz precyzji. Jest też odporna na zabrudzenia – nawet pokryta błotem będzie wykonywać swoją robotę i nie zawiedzie.
Najważniejsze cechy
Kompatybilna z zębatką 44TDzięki temu możesz zamontować do roweru kasetę, która wystarczy większości użytkowników do jazdy w zróżnicowanym terenie. Świetny wybór do gravela.
SprzęgłoOgraniczenie działania sprężyny sprzęgłem zapobiega niekontrolowanym ruchom łańcucha. Poprawia to jakość działania przerzutki na wybojach i zapobiega obijaniu ramy.
Technologie
Cage Lock
Prosta blokada wózka umożliwia odchylenie go do przodu na czas zmiany koła. Szybciej, prościej.
X-Horizon
Pantograf zaprojektowano tak, aby poruszał się tylko w osi poziomej, bez znoszenia na boki. Znacząco poprawia to precyzję i zapobiega zahaczaniu łańcucha o sąsiednie zębatki lub przypadkowym zmianom.
X-Sync
Technologia mająca zapewnić napędom SRAM możliwie najwyższy poziom wydajności i trwałości. Specjalnie wyprofilowane zęby odpowiadają za płynną i prawidłową pracę łańcucha, wpływając na jego stabilność nawet podczas jazdy w skrajnych przełożeniach. Kształt zębów uniemożliwia również samoczynne spadnięcie łańcucha, jak również zapobiega zapychaniu się łańcucha błotem.
Marka
SRAM
Marka SRAM to jeden z liderów innowacji w napędach rowerowych. Firma skupia się na dwóch filarach – MTB i kolarstwie szosowym – ale nie zapomina też o gravelach czy CX. Jednorzędowe mechanizmy korbowe, manetki obrotowe, autorski bębenek XD – wymienione rozwiązania spopularyzował właśnie amerykański producent.
Akronim SRAM zbudowano z pierwszych liter imion założycieli marki. W 1987 Scott, Ray i Sam stworzyli przedsiębiorstwo, które do dziś zaskakuje pomysłami, rozwijając m.in. komponenty do eMTB czy napędy elektroniczne.