Amortyzator Manitou Mezzer PRO 27,5 Boost czarny

SKU: VMA708131
KOD PRODUCENTA: 212486
EAN: 5902891305071
Na stanie
6,610.11 zł
Dostawa od 3 do 7 dni
Kategoria: Amortyzatory
Producent: MANITOU
  • Wymiary: 200 x 399 x 300 mm
  • Waga produktu: 2030 g

 

Lekki, wytrzymały i sztywny widelec stworzony z myślą o Enduro. Doskonała czułość i możliwość zewnętrznej zmiany charakterystyki pracy dzięki tłumikowi Multi Compresion Control (MC2) stosowanemu z powodzeniem w widelcu Mattoc. Sprężyna powietrzna DH Air zaczerpnięta została ze sprawdzonego widelca zjazdowego Dorado, a samoregulujące komory pozytywna oraz negatywna są esencją prostoty i funkcjonalności. Tłumienie dobicia, uchroni sprzęt przed najbardziej epickimi dropami, jakie czekają na Was na szlaku lub podczas wyścigów. W Mezzerze zastosowano 37 mm golenie górne,  zwężającą się rurę sterową (taper) oraz nową oś Hexlock SL 2 15 mm w wersji Boost dla zapewnienia maksymalnej sztywności. Fabrycznie widelec przystosowany jest do skoku 180 mm, jednak poprzez dołączone w zestawie podkładki możliwa jest wewnętrzna zmiana w przedziale 160-180 mm zarówno dla wersji 27,5” jak i 29”. System IRT (Infinite Rate Tune) umożliwia zmianę objętości komory powietrznej, a nowe uszczelki Low Friction gwarantują płynną pracę w każdych warunkach.Technologie: MC2 - Topowy tłumik Manitou pozwalający na zewnętrzną regulacje szybkiej i wolnej kompresji, oraz tłumika dobicia. Hollow Crown - Drążona korona górna to doskonały sposób na obniżenie wagi bez utraty sztywności.Evil Genius Seal - Uszczelki Evil Genius drastycznie zwiększają żywotność widelców i ograniczają częstotliwość serwisu. Wysoka jakość wykonania, mały współczynnik tarcia i doskonałe uszczelnienie, to efekty wieloletniego doświadczenia nabytego w branży sportów motorowych.QR15 - Sztywność, niska masa i wytrzymałość. Rura sterowa o zmiennej średnicy (tapered) staje się obecnie powszechnym standardem.1.5 - Oś Hex Lock QR15 zapewnia doskonałą sztywność i niezwykle prosty demontaż koła bez użycia narzędzi. Wystarczy otworzyć zacisk i przekręcić tylko cwierć obrotu.