













Kask rowerowy Full Face TROY LEE DESIGNS D4 Carbon MIPS
- Wymiary: 280 x 210 x 150 mm
- Waga produktu: 1000 g
Kask rowerowy Full Face TROY LEE DESIGNS D4 Carbon MIPS jest modelem wyjątkowo wszechstronnym, sprawdzającym się w praktycznie każdej dyscyplinie kolarstwa górskiego – bez względu na to, czy uprawiasz downhill czy jazdę enduro.
Najlepsze dopasowanie do Twoich potrzeb
Oferowany kask rowerowy to wyposażenie wyjątkowe w każdy calu – łączące bezpieczeństwo z ciekawym designem i wysoką trwałością. Skutecznie chroni przed urazami mechanicznymi, świetnie dopasowując się do rozmiaru głowy. Lekkość kasku sprawia, że jego noszenie nie stanowi nadmiernego obciążenia – można nawet pokusić się o stwierdzenie, że w trakcie jazdy zapomnisz, że masz go na sobie.
O ochronę twarzoczaszki dbają profilowane poduszki policzkowe, które w razie wypadku mogą zostać błyskawicznie zwolnione przez służby ratownicze (system awaryjnego zwolnienia wkładek).
O chłodzenie skóry dba złożony system wentylacji, zbudowany z otworów wlotowych i wylotowych, przez które powietrze jest w stanie naturalnie cyrkulować w trakcie jazdy. Do tego podszewka wykończona została w technologii Coolmax i Dri-lex, która działa antybakteryjnie. Nie wchłania ponadto zapachów i może być zdejmowana do prania, przez co długo pozostaje czysta i świeża.
Ochrona głowy na najwyższym poziomie
Kask rowerowy Full Face TROY LEE DESIGNS D4 Carbon MIPS to wyposażenie karbonowe – skorupa została wyprodukowana z odpornego na uszkodzenia włókna węglowego TeXtreme Spread Tow. We wnętrzu wykorzystano piankę EPS o różnych gęstościach, by absorbować wstrząsy wywołane uderzeniami tak przy dużej, jak i małej prędkości.
W kasku zastosowano system ochrony mózgu MIPS, którego nadrzędnym celem jest rozpraszanie siły obrotowej, generowanej w przypadku uderzeń skrętnych czy bocznych. Technologia ta doskonale osłania głowę, ograniczając ryzyko wystąpienia wstrząsu mózgu. Ponadto wspomnieć należy o rozwiązaniu pozwalającym dba ochronę obojczyków przed nagłym uderzeniem w środkową część skorupy (energia zderzenia jest redukowana, zanim doprowadzi do uszkodzenia barków i obojczyków).